Artykuł: Instagram, kanał firmowy

Opublikowany: 21 lutego, 2021

Aktualizowany: 23 lutego, 2021

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Instagram, kanał, profil firmowy

Instagram, jako potężna platforma, do kontaktu z przyszłymi klientami i nie tylko. W lutym 2021 roku postanowiłem reaktywować założony w 2016 roku kanał firmowy @owopl.

Czyli moje wyroby drewno toczone, będą też na Instagramie.

Kosztuje mnie to o wiele wiecej pracy, gdyż Instagram rządzi się inną estetyką, zdjęcia wymagają lepszego warsztatu. Nowoczesny marketing i sprzedaż wymagają czegoś więcej.

Czy marketing na Instagramie ma sens? według mnie zdecydowanie TAK. Na Instegramie mamy łatwy dostęp do grupy docelowej i możemy się jej zaprezentować, za pomocą kilku prostych czynności.

Uważam, że na Instagramie zalecane jest zamieszczanie, oprócz kilku zdjęć produktowych, głównie zdjęć warsztatowych, naturalnych, z różnych relacji, itp. No i również prywatnych.

Instegram - kanał @owopl

Instagram, to tworzenie relacji z odbiorcami. Czyli najważniejszy punkt wszystkich strategii marketingowych.
Odbiorcy mają bowiem szeroki wybór… no i aby skorzystali z Twoich usług, muszą czuć, że z jakiegoś powodu jesteś wyjątkowy. Najprościej to tłumacząc, powinni lubić markę jak przyjaciela, nie jak markę.

Konto na Instagramie to nasze życie “na sterydach”? Ważne by w podążaniu za trendami nie zapomnieć o własnym indywidualnym stylu i spójności konta…
Ja planuję zamieszczać na Instagramie; zdjęcia wyrobów robione bezpośrednio na tokarce, zdjęcia produktowe przeznaczone do sklepu internetowego. Też trochę zdjęć prywatnych.

Jest ktoś mądry i wie jakie, które zdjęcie się komuś spodoba i go zainteresuje?

Raczej nie, bo odbiorca w różne gusty. Tak więc według mnie zdjęcia na Instagramie powinny byc różnorodne.

Hashtagi i jak je dobierać?

Hashtagi to słowa lub zwroty poprzedzone znakiem #, piszemy je w ciągu bez spacji.

Aktualnie maksymalną ilość hashtagów, które możemy użyć w pojedynczym poście na Instagramie to 30 sztuk. Umożliwiają one przypisanie zdjęcia do odpowiednich grup tematycznych, a dodatkowo ułatwiają użytkownikom Facebooka znalezienie Twojego profilu na Instagramie.
Warto skupić się przede wszystkim na wartościowych oznaczeniach  i publikować od 10 do 20 urozmaiconych i wartościowych hashtagów w jednym poście.

Według mnie warto stworzyć nowe hastagi, które będą Twoją unikalną identyfikacją na Instagramie. Oprócz popularnych polskich, warto też dodawać hastagi w języku angielskim.

Sam też aktualnie uczę się Instagrama, chcąc maksymalnie wykorzystać jego wszystkie możliwości i potencjał. Dlatego mój kanał firmowy się zmienia. Aktualizuję zdjęcia i regularnie dodaję nowe. Szukam też hastagów, które będą dla mojego kanału najbardziej korzystne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bohusz - Bogusław Kurdziel

Autor: Bohusz

Pracownia – drewno toczone. Autor (twórca) wszystkich wyrobów drewnianych i publikacji w dziale poradnik.

× Dodałeś wyrób do koszyka